onsdag 19. mai 2010

Og jeg som skrøyt! Haha!


Ja, jeg sa at jeg skulle bli flinkere til å skrive på bloggen min... Snakk om å ljuge a! Hehe. Skal se om jeg blir flinkere nå da, men jeg lover ikke noe... Glemmer fort at jeg faktisk har en blogg. Sommer'n kom jammen meg fort gitt! Nærmere 30 grader i stua i dag, så både jeg og bikkja har ligget som to slakt rett ut på sofa'n... Eller Rino har stort sett ligget på gulvet og pesa, han syns det er for varmt å ligge i sofa'n.
Jeg vil helst ikke klage på varmen, men i dag var det egentlig litt for varmt. Hvertfall med tanke på jobben. Bygget jeg jobber i er nesten som et drivhus, det har glasstak og ikke et eneste sted man kan stå i skyggen når man skal stå i kassa. Vi har fått et seil nå da som vi skal henge opp, men vi blir liksom ikke helt enige om åssen det skal henge, så det har bare blitt liggende i ei klyse på ei hylle på lageret.

Det raser også mot bryllup, føler at jeg begynner å få dårlig tid og er litt stressa angående hele greia, men det meste er jo på plass så stressa behøver jeg strengt tatt egentlig ikke å være!
Klea både jeg og typen skal ha på er på plass, lokalet har vi, maten er bestilt, fotograf har vi ordnet, organist har vi, invitasjoner er sendt ut og vi har fått svar av 95%. Alt er omtrent i boks untatt prest da. Hehe. Men det får vi jo uansett =)

Nei, nå får jeg vel nesten gi meg. Skal trossalt opp tidlig i morgen også.

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar