tirsdag 25. mai 2010

R.I.P. Paul Gray


Det har ikke vært en god start på året for oss metalfans. Først dør Peter Steele som var vokalist i Type O Negative, så dør Ronnie James Dio og i går døde jammen meg Paul Gray som var bassist i favorittbandet mitt Slipknot.
Nå får jeg vel bare krysse fingerne og håpe at det ikke er flere som går med innen metallens verden.

Når det gjelder dagen i dag, så har jeg ikke så mye å skrive om... Kjørte på en fugl på vei til jobb... Blod, innvoller, bæsj og fjør bare flagra over bilen. Håper fuglen døde momentant... R.I.P. Idiot fuglen som skal absolutt lande foran bilen min når jeg kjører i 100km/t. Så nå må jeg vaske vekk størkna innvoller og blod fra logoen på bilen min.. Heldigvis er bilen min rød, så det ikke syns så godt =p
Nå som det var snakk om å kjøre til jobben, så havnet jeg også bak en kollega... Trodde jeg.. Bilen som lå foran vingla, la seg på tvers av avkjøringa inn på sideveien inn til jobben så jeg ikke kom forbi, blinket både til høyre og venstre og kjørte langt under fortsgrensa. Jeg satt og tenkte "Haha, Stein, du er så "morsom!" Og i det jeg skulle til og tute og kjøre forbi,så jeg at det var en gammel mann som ikke ante hvor han skulle =p Stein pleier å tulle med meg når vi er på vei hjem fra jobb, så jeg tenkte at han hadde sett meg i speilen. Men neida.. Gamle menn er jammen meg trygge i trafikken!

Må nesten komme meg i dusjen nå gitt så jeg får sett fruene på tv2 =)

-MJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar